GO GO

GO GO

Gepubliceerd op 17-03-09 om 19:57 - Beginpost: Wat vind jij van de Wii?

Zhero

Rank: die hard
Privé bericht Profiel

Naar onderen

De Wii is inmiddels al een tijdje uit, en waar veel mensen kritisch waren voor de release is het nu de meest verkocht console mede dankzij de zogenaamde "casual" gamers. Maar natuurlijk zijn er ook nog de "hardcore" games al lijken die steeds minder te worden. Wat is jouw mening over de Wii en het gamesaanbod?

Pageviews: 968 - Reacties: 14 - « Eerste   ‹ Vorige   1 Volgende ›   Laatste »  

Reacties

#1 - Geplaatst op 17-03-09 om 21:48 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Partysticks

Rank: redacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

80% is absolute prut, bij de overige 20% zitten nog wel eens leuke spellen. Ik kan alleen slecht tegen de lakse houding van Nintendo. Ze cashen nu gigantisch, investeer dat geld dan in leuke games in plaats van oude games oppoetsen. Ook als je kijkt naar de top5/ top10 van best verkopende games voor de Wii zie je Mario wat de klok slaat. Wii fit wordt ook veel gekocht maar dient daarna als verlaagd keukentrapje Ik spreek uit ervaring. Nintendo is weinig inovatief en houdt elke keer de productiekosten zo laag mogelijk. Ik wil de mooiste games zo snel mogelijk spelen. Met Nintendo duurt dat alleen wat langer voordat dit mogelijk is.

#2 - Geplaatst op 18-03-09 om 16:40 - Re: Wat vind jij van de Wii?

timo

Rank: noob
Privé bericht Profiel

Naar boven

Wii is een prachtig machientje, graphics zijn niet geweldig maar dat is niet het belangrijkste bij een game vind ik, als ik in een shooter iedereen aan het afknallen ben heb ik echt niet zoiets van, "o, dat grassprietje ziet er een beetje lelijk uit". Helaas is de releaselijst vrij bedroevend, het aantal games wat écht de moeite waard is op de Wii is op twee handen te tellen.

#3 - Geplaatst op 18-03-09 om 21:15 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Agree met jou Timo. Madworld lijkt me wel leuk om te spelen en ook House of the dead overkill Klinkt heel raar, maar met Mario Party 8 heb ik toch ook veel lol beleefd (en ik ben 25 )

#4 - Geplaatst op 19-03-09 om 23:13 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Harry

Rank: amateur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Wii is leuk om op familiefeestjes enzovoort te doen (dan vooral wii sports en olympic games). Ik heb hem maar ik speel er niet vaak op. Voor echte games ga ik toch voor mijn PS3.

Go Mitchell

#5 - Geplaatst op 23-03-09 om 14:58 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Giel

Rank: hoofdredacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik ben zeker niet tegen de Wii, sterker nog, ik hou van hem. Al sinds dat ik 5 was speelde ik Nintendo spellen. Maar ik ben het ook zeer zeker eens met wat een aantal posts boven mij gezegd werd: er komen toch echt te weinig goeie titels uit.

#6 - Geplaatst op 23-03-09 om 17:00 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan Mario and Sonic @ Olympic games... Wii sports topt zelfs dat spel.

#7 - Geplaatst op 23-03-09 om 17:04 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Mario en Sonic was ook compleet saai. Het is te eentonig om leuk te zijn. Maar er zijn genoeg andere spellen voor de Wii die wel de moeite waard zijn! Okami of Pikmin (als je cube versie nog niet hebt) bijvoorbeeld!

#8 - Geplaatst op 23-03-09 om 17:30 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Rayman Raving Rabbits 2 is ook wel lachen hoor. Gister weer gespeeld.

#9 - Geplaatst op 23-03-09 om 18:25 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Die is zeker grappig. Het is wel hele droge humor, maar zeker met vrienden is hij de moeite waard. Punt blijft wel dat ik wel tevreden ben met de aankoop van mijn Wii (2 dagen na de officiele releasedatum, puur geluk)

#10 - Geplaatst op 28-03-09 om 21:48 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Babsy

Rank: noob
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik vind de Wii wel okay. Ben toch meer een PC Gamer. Inmiddels heb ik een Balanceboard aangeschaft en dat is nog wel leuk om te doen. Verder halen we hem uit de kast als er visite is.. De Rabbids zijn tof en partygames doen het altijd goed

#11 - Geplaatst op 29-03-09 om 11:03 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Rabbids is inderdaad erg vermakelijk.

#12 - Geplaatst op 30-03-09 om 09:29 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Dat dansen en drummen dan vooral. Tis nog goede muziek ook.. To the eighties.. eighties. Rofl Ubisoft snapt wel wat vermakelijke games zijn.

#13 - Geplaatst op 30-03-09 om 16:37 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Zeker. Hoe is die nieuwe eigenlijk?

#14 - Geplaatst op 11-01-10 om 21:37 - Re: Wat vind jij van de Wii?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ravin' Rabbits go Home? Weet niet, lijkt me wel geinig. Gister weer ff een paar levels zitten Mario Brossen. Goed spel, maar multiplayer valt zwaar tegen. Met meerdere spelers wordt het alleen maar lastiger om levels uit te spelen. Je loopt elkaar in de weg en je gaat vaker dood, waardoor je in 1 level veel meer levens kwijt bent. Jammer.

Vraag & antwoord m.b.t. smilies & quotes - « Eerste   ‹ Vorige   1 Volgende ›   Laatste »