GO GO

GO GO

Gepubliceerd op 22-04-09 om 12:18 - Beginpost: Waarom een PS3?

trecion

Rank: expert
Privé bericht Profiel

Naar onderen

Ik ben steeds meer aan het twijfelen om naats mijn xbox360 ook een PlayStation 3 aan te schaffen. Nu zou ik graag van jullie de voor en nadelen willen horen van de PlayStation 3. PS: ik wil geen fanboy reacties tegen de Xbox en dat soort comments.

Pageviews: 1737 - Reacties: 44 - « Eerste   ‹ Vorige   1  2    Volgende ›   Laatste »

Reacties

#1 - Geplaatst op 22-04-09 om 14:29 - Re: Waarom een PS3?

Partysticks

Rank: redacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Voordelen: - Blu-Ray - Gratis online - Goede ondersteuning 3rd party ontwikkelaars - Sterke line-up Nadelen: - Misschien online net iets minder als Xbox Live - Controller?

#2 - Geplaatst op 22-04-09 om 14:53 - Re: Waarom een PS3?

trecion

Privé bericht Profiel

Naar boven

hoe bedoel je sterke line0up? de meeste games zijn voor ps3 en 360?

#3 - Geplaatst op 22-04-09 om 15:16 - Re: Waarom een PS3?

Giel

Rank: hoofdredacteur
Privé bericht Profiel

Naar boven

Misschien exclusives, Killzone is toch exclusief? En littlebigPlanet toch ook?

#4 - Geplaatst op 22-04-09 om 15:33 - Re: Waarom een PS3?

trecion

Privé bericht Profiel

Naar boven

ahzo. meeh. 400 euro voor een console voor alleen een paar games is best duur lol.

#5 - Geplaatst op 22-04-09 om 16:03 - Re: Waarom een PS3?

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Das dan wel weer waar en ik ben het erg met je eens. Zoals je weet ben ik van het Nintendo-kamp dus meer kan ik je niet zeggen helaas

#6 - Geplaatst op 22-04-09 om 16:25 - Re: Waarom een PS3?

trecion

Privé bericht Profiel

Naar boven

haha dan maar hopen op reacties van mensne met een ps3

#7 - Geplaatst op 22-04-09 om 19:20 - Re: Waarom een PS3?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ja Giel, stfu Nee just kidding. Maar er staan een paar hele goede games op stapel (dat is de line-up) voor nog dit jaar. Ik noem bijvoorbeeld: Heavy Rain, MAG, Infamous en GOW3. Voila, ik kan bij de Xbox 360 alleen aan Halo ODST denken. En let op, ik bezit nog geen PS3. Wacht op de prijsverlaging en afronding van mijn studie.

#8 - Geplaatst op 22-04-09 om 19:50 - Re: Waarom een PS3?

trecion

Privé bericht Profiel

Naar boven

aha nja ik heb geen zin om een discussie te starten over de exclusives ^^ ik w8 ook de prijsverlaging af voordat ik ene keuze maak maar hoopte dat mensen me hier kondne overhalen ^^

#9 - Geplaatst op 22-04-09 om 20:39 - Re: Waarom een PS3?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Sowieso heb je al keuze uit goede platinum titels en de meer recentere titels: Resistance 2, KZ2 en LBP.

#10 - Geplaatst op 22-04-09 om 21:50 - Re: Waarom een PS3?

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

LittleBigPlanet lijkt mij dan wel weer heel erg tof...

#11 - Geplaatst op 23-04-09 om 08:20 - Re: Waarom een PS3?

trecion

Privé bericht Profiel

Naar boven

Ja kz2 en lbp en MGS4 en upcoming FF zijn titels wrm ik een PS3 zou aanschaffen. de rest haal ik wel voor men xdoos omdat die meestal iets goedkoper zijn.

#12 - Geplaatst op 23-04-09 om 09:42 - Re: Waarom een PS3?

cyclops

Rank: advanced
Privé bericht Profiel

Naar boven

Voordelen: - Blu-ray (niet alleen voor films, maar ook voor de games, games worden steeds groter en dat past niet altijd op een DVD 9 schijfje). - Makkelijk hardeschijf te verwisselen naar keuze - Goed Media Apparaat om in perfecte HD kwaliteit te laten zien - Sterke line up aan games die nog moeten komen - Gratis online (werkt wel goed en doet niet onder voor xbox live) - PS3 is heel erg open voor veel homebrew stuff in aankomst - Grotere (arcade) games kunnen downloaden waar onder Burnout/Warhawk/GT5P - Controllers hebben geen battarijen nodig - Makkelijk toegang voor de buitenlandse demo's die hier later of helemaal niet komen - Internet browser Nadelen: - Op het moment alleen nog creditcard aankopen doen - Soms staat content later op het Playstation Netwerk dan xbox live - Veel games die verplicht zijn om geinstalleerd te worden

#13 - Geplaatst op 23-04-09 om 19:35 - Re: Waarom een PS3?

eurowarriors

Rank: legend
Privé bericht Profiel

Naar boven

Voordelen: - Blu-ray (niet alleen voor films, maar ook voor de games, games worden steeds groter en dat past niet altijd op een DVD 9 schijfje). - Makkelijk hardeschijf te verwisselen naar keuze - Goed Media Apparaat om in perfecte HD kwaliteit te laten zien - Sterke line up aan games die nog moeten komen - Gratis online (werkt wel goed en doet niet onder voor xbox live) - PS3 is heel erg open voor veel homebrew stuff in aankomst - Grotere (arcade) games kunnen downloaden waar onder Burnout/Warhawk/GT5P - Controllers hebben geen battarijen nodig - Makkelijk toegang voor de buitenlandse demo's die hier later of helemaal niet komen - Internet browser Nadelen: - Op het moment alleen nog creditcard aankopen doen - Soms staat content later op het Playstation Netwerk dan xbox live - Veel games die verplicht zijn om geinstalleerd te worden Amen. Denk er precies zo over. Daarom geef ik mijn voorkeur aan een PS3 boven een 360. En snap trouwens niet waarom iedereen zegt dat het psn moet onderdoen voor Xbox Live. Het psn werkt perfect en het is nog gratis ook.

You are trained to fight? I am trained to make a difference.

#14 - Geplaatst op 26-04-09 om 14:45 - Re: Waarom een PS3?

Zhero

Rank: die hard
Privé bericht Profiel

Naar boven

Uiteindelijk gaat het er toch om of je van de games houdt die op de PS3 komen: - LittleBigPlanet - Metal Gear Solid - Killzone - Uncharted - Ratchet & Clank - Resistance - Valkyria Chronicles - Gran Turismo - Heavy Rain - InFamous - Final Fantasy (Versus) XIII - Kingdom Hearts - God of War ,..

#15 - Geplaatst op 26-04-09 om 19:11 - Re: Waarom een PS3?

eurowarriors

Rank: legend
Privé bericht Profiel

Naar boven

Uiteindelijk gaat het er toch om of je van de games houdt die op de PS3 komen: - LittleBigPlanet - Metal Gear Solid - Killzone - Uncharted - Ratchet & Clank - Resistance - Valkyria Chronicles - Gran Turismo - Heavy Rain - InFamous - Final Fantasy (Versus) XIII - Kingdom Hearts - God of War ,.. En het is net dat ik van deze games hou Oke, Gears of War en Halo zijn héél goeie games, maar als je naar deze line-up kijkt dan weet ik toch wel welke te kiezen.

You are trained to fight? I am trained to make a difference.

#16 - Geplaatst op 27-04-09 om 19:12 - Re: Waarom een PS3?

trecion

Privé bericht Profiel

Naar boven

haha ja. de line-up is ook niet de reden die mij weerhoud

#17 - Geplaatst op 15-09-09 om 14:41 - Re: Waarom een PS3?

Tek

Rank: noob
Privé bericht Profiel

Naar boven

Ik heb puur een PS3 om Metal Gear Solid 4, Final Fantasy 13 en GTA 4 gekocht.

#18 - Geplaatst op 15-09-09 om 15:56 - Re: Waarom een PS3?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Straks Uncharted 2 jongens! En man o man, die game wordt zooo vet. De eerste 10-en voor die game zijn nu al binnen.

#19 - Geplaatst op 28-09-09 om 16:46 - Re: Waarom een PS3?

Elles

Rank: rookie
Privé bericht Profiel

Naar boven

een 10 kan naar mijn mening nooit. elke game is niet perfect dus ook deze niet.

Redactrice Gamecentraal.nl

#20 - Geplaatst op 28-09-09 om 19:18 - Re: Waarom een PS3?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

een 10 kan naar mijn mening nooit. elke game is niet perfect dus ook deze niet. Er was zelfs een site/ blad dat de game een 11/10 had gegeven Maar ik ben het echt met je eens Elles, een game een 10 geven raakt kant nog wal. Deed me denken aan Super Mario Galaxy, die kreeg ook overal 10-en. Wat ik persoonlijk way 2 much voor die titel vond (en ja, ik heb hem gespeeld)

#21 - Geplaatst op 28-09-09 om 19:20 - Re: Waarom een PS3?

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Was ook teveel. 9 was voldoende.

#22 - Geplaatst op 28-09-09 om 19:23 - Re: Waarom een PS3?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Was ook teveel. 9 was ook teveel. Joehoe, zijn we het eindelijk eens met elkaar eens Giel

#23 - Geplaatst op 28-09-09 om 19:37 - Re: Waarom een PS3?

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

8.5 hoogstens, te makkelijk. Bovendien ben ik niet zo'n Mario-fan. Meer Zelda etc.

#24 - Geplaatst op 28-09-09 om 19:51 - Re: Waarom een PS3?

Partysticks

Privé bericht Profiel

Naar boven

Super Mario Galaxy was en is een erg mooi spel, maar ben het inderdaad met je eens dat hij veel te makkelijk was. Ik kan me nog een level herinneren dat je levens bij elkaar kon sprokkelen. Er was een bepaalde respawn waar je dood kon gaan, vlak bij een leven. Om die respawn lagen allemaal steentjes, en zo kon je steeds extra levens verdienen En die eindbazen waren echt appeltje eitje voor mij. Moet ik zeggen dat ik ook familieleden heb gezien die echt veel moeite hadden met de makkelijkste eindbazen.

#25 - Geplaatst op 29-09-09 om 08:23 - Re: Waarom een PS3?

Giel

Privé bericht Profiel

Naar boven

Dat wel. Twee wordt ook veel beter> want Yoshi!! Nee die wordt ook gewoon leuk, al had ik gehoopt op een Zelda vervolg met WM+

Vraag & antwoord m.b.t. smilies & quotes - « Eerste   ‹ Vorige   1  2    Volgende ›   Laatste »